Kako se Međimurec s oxfordskom diplomom našao na čelu varaždinskog aerodroma i kakve ima planove, objašnjava Karlo Pigac, upravnik tog aerodroma, koji je danas pod komunalnim poduzećem Parkovi, u razgovoru za avio-portal zamaaero.
Nakon preddiplomskog studija avio managementa, magistrirao je avio pravo na Backinghamshire New University. U Varaždin je došao u ožujku prošle godine, kada je aerodrom ostao bez svih dozvola jer ih je prethodni oporator povukao. Da bi opet dobio dozvolu, koja je stigla u listopadu, obnovili su spojnicu i asfaltirali stajanku i rulnicu te horizontalnu signalizaciju. Sada kao prioritet vidi prodaju goriva i vjeruje da će i to Grad isfinancirati te da će ponovo imati prodaju goriva.
- U kratkoročnom i srednjoročnom periodu nije moguće da aerodrom bude za low cost carriere. Za to su potreban istinski ogromna ulaganja. Pista je certificirana za Airbus A319. Za prvo vrijeme mogli bi opsluživati manje avione do 80 sjedala za regionalne linije. To bi mogli opsluživati i sa postojećom infrastrukturom i uz bitno manja ulaganja u terminal, ukazao je Pigac na upit o najavi varaždinskoga gradonačelnika, naglašavajući da je aerodrom Varaždin napravljen za business avijaciju i da se u tom smjeru treba razvijati, a već iduće godine mogao bi imati dva do tri jeta dnevno, tj. oko 700 operacija godišnje.