Hrvatska tvrtka City Connect kroz inicijativu ConnectSafe pokazala je da nije sve crno ni u doba pandemije koronavirusa ako se odgovorno, sustavno i inovativno pristupi poslu.
Upotrebu iskustva i znanja upravljanja uslugom i prodajom na daljinu u doba koronavirusa objasnila je Ivana Barić, članica Uprave City Connecta.
- City Connect, pružatelj usluga outsourcinga kontaktnih centara i poslovnih procesa, i prije ove krize vodio je računa o lokalnim, regionalnim i svjetskim kompanijama kroz podršku korisnicima putem maila, chata, društvenih mreža, telefona kao i u tehnološkim aspektima poslovanja poput mreže, clouda i dr. Digitalizacija poslovnih procesa kao i rad od kuće dio je naše svakodnevnice i prije ove krize. Zahvaljujući tome među prvima smo imali 100% zaposlenika na radu od kuće, vrlo brzo smo uveli 100% online treninge novo zaposlenih, na našu inicijativu i u suradnji sa globalnim klijentima koji to dotad i nisu prakticirali odnosno nisu znali kako - ističe članica Uprave tvrtke u kojoj se i selekcija zaposlenika te njihovo zapošljavanje obavlja online, pa čak i potpisivanje Ugovora o radu.
- U zadnjih mjesec dana zaposlili smo i educirali 100-njak agenata korisničke službe u dvije zemlje. Više od 90% prihoda dolazi nam izvan Hrvatske, iz zemalja EU, Australije, SAD-a. U tom dijelu, između ostalog i inicijativom ConnectSafe želimo djelovati i u prilog Hrvatske i regije - kaže Ivana Barić.
Žele se približiti i lokalnim kompanijama, onima koje nisu htjele promišljati o outsourcingu pojedinih poslovnih procesa ili nisu znale kako, kao i pomoći onima koje nemaju dovoljno resursa ili znanja da digitaliziraju svoje procese, a u ovoj situaciji su primorani.
- Inicijativa je zamišljena i kao edukativna, dodatna opcija na stolu za sva mala i srednja poduzeća, no i vrlo konkretna. Sve što je do jučer možda bilo nezamislivo raditi bez direktnog kontakta, prvenstveno misleći na prodaju proizvoda ili usluga, danas se pokazuje da se može i drugačije. Primjerice, City Connect u ime klijenata prodaje usluge osiguranja putem telefona kao i telekom usluge, knjige pa čak i vrhunske žarulje. Isto tako, pruža podršku svima koji se bave dostavom određenog proizvoda, ovih dana najviše prehrambenih proizvoda - dodala je Barić.
Video identifikacija usluga je također sve više i više tražena.
- Connect ID jedna je od usluga koju City Connect nudi i direktno nadopunjuje na 100% uspješnosti digitalni poslovni proces. Prvenstveno je vidimo u bankarskom sektoru te osiguranju no postupno vrlo brzo će je prihvatiti i ostale industrije odnosno sve one koje će zamijeniti tradicionalnu trgovinu onom online. "Novo normalno“ će potrajati još neko vrijeme i vrlo vjerojatno više nikada neće biti isto. Odnosno, određene stvari zaslužuju trajnu promjenu, prvenstveno mislim na digitalizaciju poslovnih procesa, umanjenje administracije i papirologije. Rad od kuće, sigurni smo, više će se aktualizirati - smatraju u City Connectu.