Umjesto deset, Grad Varaždin, ubuduće će imati četiri upravna odjela i Odjel za unutarnju reviziju, ukoliko Gradsko vijeće na predstojećoj sjednici zakazanoj za 9. rujna prihvati prijedlog odluke o ustrojstvo upravnih odjela varaždinskoga gradonačelnika Nevena Bosilja (SDP), što ne bi trebao biti problem jer SDP ima većinu, skupa s vijećnicima iz redova Reformista i platforme Budimo grad.
Danom stupanja na snagu prijedloga odluke ukidaju se Odjel za kontrolu i nadzor, Upravni odjel za kulturu i obrazovanje, Upravni odjel za sport i zdravstvenu zaštitu, Upravni odjel za proračun i javnu nabavu; Upravni odjel za komunalne poslove, urbanizam i zaštitu okoliša; Upravni odjel za prostorno uređenje i graditeljstvo; Upravni odjel za socijalnu skrb, mjesnu samoupravu i civilno društvo; Upravni odjel za EU projekte; Upravni odjel za upravljanje imovinom i gospodarstvo te Upravni odjel za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća
Već smo pisali da će se broj smanjiti broj upravnih odjela, no iz objavljenog prijedloga odluke može se vidjeti koji će biti ubuduće, odnosno koji će im biti djelokrug.
Grad Varaždin, kako se predlaže, ima će, uz Odjel za unutarnju reviziju, Upravni odjel za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća, koji će obavljali poslove dosadašnjeg Upravnog odjela za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća te Upravnog odjela za proračun i javnu nabavu, kao i dio poslova Upravnog odjela za socijalnu skrb, mjesnu
samoupravu i civilno društvo.
Novi Upravni odjel za gradnju i komunalno gospodarstvo obavljat će poslove Upravnog odjela za komunalne poslove, urbanizam i zaštitu okoliša te Upravnom odjelu za prostorno uređenje i graditeljstvo, kao i dio poslova Upravnog odjela za upravljanje imovinom i gospodarstvo.
Novi Upravni odjel za gospodarske djelatnosti obavljat će poslove Upravnog odjela za EU projekte te dio poslova Upravnog odjela za upravljanje imovinom i gospodarstvo.
Novi Upravni odjel za društvene djelatnosti obavljat će poslove Upravnog odjela za kulturu i obrazovanje, Upravnom odjelu za sport i zdravstvenu zaštitu i poslove socijalne skrbi te dio poslova Upravnog odjela za socijalnu skrb, mjesnu samoupravu i civilno društvo.
Pročelnike po javnom natječaju imenuje gradonačelnik, koji do tada imenuje privremene pročelnike iz redova službenika.
- Svrha predložene Odluke je racionalizacija organizacijske strukture i usklađenje organizacije sa zadacima i odgovornostima koje upravna tijela trebaju preuzeti. Cilj koji se želi postići Odlukom je povećanje učinkovitosti, efikasnosti i ekonomičnosti upravnih tijela Grada, podizanje razine kvalitete usluga, ostvarenje otvorenosti i pristupačnosti tijela Grada te pružanje brzih i pouzdanih javnih usluga, a što je nužni sastavni dio dobre poduzetničke okoline i pretpostavka osiguranja boljeg standarda svih građana, stoji u obrazloženju prijedloga odluke.