Sastavni dio tzv. integralne nagodbe o kojoj se danas odlučuje na Gradskom vijeću je i sklapanje Aneksa broj 2 Ugovoru o interventnom zbrinjavanju otpada iz 2008. godine. Ukazuju to u priopćenju Završna prevara građana“ članovi udruge Varaždin bez smeća te navode da je se radi o „novom aneksu ugovora zbog kojeg su Ivan Čehok i Davor Patafta 2011. godine završili u Remetincu“.
-Riječ je o ugovoru u pogledu kojeg se kod Trgovačkog suda u Varaždinu vodi postupak za utvrđenje ništetnosti, a u kojem je uređujuća sutkinja, nakon što je Ivan Čehok dao nalog za odustajanje od provođenja daljnjih dokaza, samoinicijativno odlučila postupak prekinuti, i na taj način stala u obranu Grada, kojeg ne brani njegov vlastiti gradonačelnik, naglašavaju u Udruzi te napominju da je sutkinja zaključila kako ne može presuditi prije nego što Vrhovni sud RH odluči je li sklapanjem tog ugovora počinjeno kazneno djelo od strane Ivana Čehoka, Davora Patafte i Narcise Huljev ili nije.
Na takvu se odluku Čehok žalio, a prema javno dostupnim podacima, sve spomenuto sada razmatra i USKOK kojem je Udruga „Varaždin bez smeća“ u ožujku 2020. podnijela kaznenu prijavu protiv Čehoka i njegovih pomagača.
-U vezi Aneks 2 gradonačelnik u prijedlogu odluke obrazlaže time da će se bale zbrinuti po cijeni koja je ista onoj iz 2008. godine – oko 1030 kuna + PDV, iako su varaždinske bale u međuvremenu mogle biti zbrinute po cijenama koje su daleko niže od toga. Primjerice, 2016. godine na stolu je bila cijena od 580 kuna + PDV. Tu ponudu, kao preskupu, torpedirali su Zlatan Avar i Željko Bunić, isti oni koji sada zagovaraju dvostruko skuplju, koju će i potpisati. Dakle, opravdavanje cijene pozivanjem na 2008. je prodavanje magle i prikrivanje istine od građana, drže u Udruzi u kojoj ocjenjuju da je „velika laž da je današnja cijena zbrinjavanja bala ista, kao i 2008. jer je Fond za zaštitu okoliša tada taj iznos sufinancirao sa čak 40 posto“ .
Navodeći da je cijena tada nije bila jednaka današnjoj (oko 1030 kuna +PDV) nego bitno manja i iznosila je oko 620 kuna + PDV, ukazuju da za zbrinjavanje bala putem tzv. Integralnog rješenja, takvog sufinanciranja nema.
-Gradonačelnik prešućuje da je od Ministarstva zaštite okoliša višekratno obaviješten da za zbrinjavanje bala putem MBO pogona u Brezju nije moguće ostvariti sufinanciranje, već da je isto moguće ostvariti pod pretpostavkama o kojima je Čehok detaljno upoznat. Za te pretpostavke ni on, ni njegovi kompanjoni, ne mare. Rješenjem iz Aneksa 2 potpuno se zanemaruje dvogodišnji rad koji su proveli članovi Gradskog vijeća u suradnji s Ministarstvom zaštite okoliša, ukazuju u Udruzi.
Naime, kako podsjećaju, izrađen je Plan sanacije odlagališta u Brezju, oformljeno je povjerenstvo kod ministarstva koje se tim Planom aktivno bavilo, a na traženje povjerenstva iz plana sanacije je kao metoda zbrinjavanja izbačena obrada u MBO te je konačno u veljači 2019. Ministarstvo zaštite okoliša dalo suglasnost na konačnu verziju Plana sanacije.
- Sav taj rad pada u vodu. Jedini razlog zašto se ide u sklapanje štetnog Aneksa 2 je da se u integralno rješenje uključi gradski vijećnik DAVOR PATAFTA, koji bi u protivnom, pri postupanju po uputama Ministarstva i primjene Plana sanacije i sufinanciranja, ostao bez značajne financijske koristi koja mu se na ovaj način dodjeljuje, ukazuju u Udruzi te predlažu da „dok gradski vijećnici trpe strašan pritisak gradonačelnika da glasaju za ove nezakonite odluke, čime postaju suodgovorni za njihove posljedice, pozorno prate kako će danas glasati g. Davor Patafta“.