Kemijske olovke, kape i majice, ali i obećanja istaknuta na jumbo plakatima, novinama, portalima, spotovima.... Na sve se to potrošilo na stotine tisuća kuna još i prije službenog početka predizborne kampanje za izbore (grado)načelnika i župana te vijećnika, a sve u cilju da pridobiju glas još ponekog (ne)odlučnog birača.
Iako će se bolja slika troškova i prihoda vidjeti tek nakon izbora, već i privremena izvješća o financiranju ukazuju na osjetne troškove izborne promidžbe pojedinih kandidata, ali i primljene donacije. Iz izvješća tako proizlazi da je na izbornu promidžbu najviše potrošio Predrag Štromar, čak 324.525 kune. Slijedi ga Liga za Varaždin sa 114.192 kune, a blizu je i Alen Kišić sa 104.497 kuna te Damir Habijan s 93.881 kunom.
Gledajući rashode izborne promidžbe kandidata za župana Predraga Štromara (HNS-SDP-HSS-HSU-laburisti), najviše je novca otišlo tvrtci Sefir za reklamnu robu - 130.000 kuna, zatim Grafoprom Tisku iz Lepoglave 70.756 kuna... To zacijelo ne bi bilo moguće da Štromaru od 1. ožujka do 12. svibnja nije donirano ukupno 160.000 kuna. Supruga Blaženka donirala mu je najviše, 25.000 kuna, zatim slijede Zlatan Mošmondor, Zvonko Vugrinec s po 10.000 kuna, a po 5.000 kuna donirali su Alfred Obranić, Draga Bitar, Snješka Žmegač...
HDZ-ov kandidat za varaždinskog gradonačelnika Damir Habijan je u razdoblju od 1. siječnja do 12. svibnja na izbornu promidžbu potrošio 93.881 kunu. U taj iznos ulazi primjerice mjesečna savjetnička naknada Manjguri od 18.750 kuna, oglašavanje zagrebačkoj tvrtci P.I.O. od 17.801 kunu...
S druge strane, Habijan je u istom razdoblju primio i zavidnih 101.100 kuna donacija. Odvjetnik Oleg Uskoković svom je kolegi iz odvjetničkog ureda donirao 20.000 kuna, a supruga Ljiljana Levatić-Uskoković još 15.000 kuna. Isti mu je iznos donirala i tvrtka F.O. njegova kandidata za zamjenika Denisa Čupića.
Detaljnije o troškovima kampanje pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...