Tko je sa sjevera dao najviše u predsjedničkoj kampanji Kolinde Grabar Kitarović i Zorana Milanovića

vv | 5.2.2020. u 07:12h | Objavljeno u Aktualno
Ljekarne VŽŽ

Novoizabrani predsjednik Zoran Milanović potrošio je milijun kuna više u odnosu na ostvarene prihode, budući da je Državnom izbornom povjerenstvu prijavio troškove u visini od 3,7 milijuna kuna, a prihode od 2,7 milijuna kuna. Kako će taj nemali dug riješiti, nije poznato. Nasuprot tome,  Kolinda Grabar Kitarović bolje je gospodarila,  jer su joj primici iznosili 9,57 milijuna kuna, koliko i troškovi.  No, dobro gospodarenje i skoro tri puta veći ulog nije je doveo do pobjede…

Od 2,7 milijuna kuna primitaka,  1,28 milijuna Milanoviću su dale političke stranke koje su ga predložile, a on sam nije dao ni lipe za svoju promidžbu, za razliku od brojnih pravnih i fizičkih donatora, bilo u novcu ili u uslugama. Iz Varaždinske županije nije bilo donatora, izuzev Marija Habeka, koji je prvo uplatio 1.000 kn, a zatim još 4.000 kuna.

Političke stranke koje su je održavale dale su za promidžbu Kolindi Grabar Kitarović 6,9 milijuna kuna. Ostalo su donacije, od čega su 1,1 milijun dale fizičke osobe, a ostalo pravne.   Sunčana Glavak dala je 5.000 kuna i to je najveća donacija sa sjevera za predsjednicu na odlasku.

Za oglašavanje na društvenim mrežama Milanović je potrošio 903.500 kuna, gotovo 600 tisuća kuna otišlo na televizijsko oglašavanje,  city light i sl 410 tisuća kuna, 118 tisuća kuna na radijsko oglašavanje, 29 tisuća portali, a tiskani mediji – 937,50 kn! Od ostalih većih troškova, tu je 324 tisuće kuna za najam opreme, 262 tisuće za film, 190 tisuća kuna za reprezentaciju…  Od tog novca, u Varaždinskoj županiji najviše je otišlo Varaždinskoj agenciji za marketing i promidžbu 85.000 kn.

Kolinda Grabar Kitarović dala je 1,3 milijuna kuna za televizijsko oglašavanje, oglašavanje na elektroničkim portalima milijun kuna, za city light i sl 848 tisuča kuna, oglašavanje na radiju 733 tisuće, 532 tisuće za tiskane medije te za oglašavanje na društvenim mrežama 272 tisuće kuna. Od ostalih troškova, tu su grafičke i tehničke usluge 1,5 milijuna kuna, usluge agencija 1,2 milijuna, najam tehničke opreme 700.000 kuna…