Na aktualnom satu bilo je riječi i o drastičnom povećanju prometa na dionici od Varaždina, preko Sračinca, Petrijanca i Cestice do graničnog prijelaza Dubrava Križovljanska, koji je pojačan otkako je zabranjen promet kamionima težim od 7,5 tona prema graničnom prijelazu Mursko Središće.
- Međimurci bi nam rado uvalili svoju himnu, kao što su nam uvalili promet. Sposobni Međimurci sebe su zaštitili. Zbog povećanja prometa na dionici od Sračinca do Cestice ugrožena su djeca, klinci idu u školu pola metra od jurećih šlepera i što bi se trebalo dogoditi da se reagira? Dosad smo imali samo mlake reakcije načelnika Cestice, Petrijanca, Antolić u sklopu kampanje za EU izbore i Alena Leverića. Gradili bi tunele kroz Ivančicu, a ovdje ništa ne poduzimate. Pustite tunele Kinezima, bolje je da se posvetite rješavanju prometa – poručio je Rogina.
Da je promet na dionici od Varaždina do Dubrave Križovljanske na državnoj cesti D2 postao neizdrživ ustvrdio je i vijećnik SDP-a Vladimir Kolarić.
- Prava je sreća da se nije dogodila neka nesreća. Nedavno je održan kolegij načelnika i moram vam reći da slovenska strana ima rješenje. Trasa Ptuj Ormož bit će spremna do 2021. – rekao je Kolarić.
Čačić se složio da je po pitanju prometa Rogina u pravu.
- Potpunom nesposobnošću svih predstavnika ove Županije na državnoj razini, a naročito našeg predstavnika člana Uprave Hrvatskih cesta Alena Leverića, je dozvoljeno da se 550 kamiona dnevno iz Murskog Središća prebaci k nama. To su državne ceste. I sad imamo kolaps. To nema nikakve veze sa Županijom. Postoji koridor Podravske brze ceste, ali 10 godina ništa nije napravljeno. Ni trasu nisu definirali do kraja, a kamoli projekte, ali su donijeli odluku da 550 kamiona prebace k nama. To nije moglo bez Leverićeve suglanosti – ustvrdio je Čačić.