Oko 20 putnika jučer, 17. prosinca se u Grazu nije moglo ukrcati na autobus redovne linije Beč-Graz-Varaždin-Zagreb prijevoznika AP Varaždin/CroatiaBus, jer za njih u autobusu nije bilo mjesta.
To bi bilo razumljivo da putnici nisu imali karte ili rezervacije, ali svi putnici koji su na kraju ostali bez mjesta u autobusu - su na vrijeme rezervirali svoje mjesto. Neki su to učinili na prodajnom mjestu, a neki putem Interneta, no niti jedan način se nije pokazao kao učinkovit s obzirom da su ostali bez mjesta.
Kako nam je javio čitatelj, revoltirani putnici nisu dali da bus krene s kolodvora te je morala intervenirati i policija. Uz to, čitatelj tvrdi kako je rezervacije radila gospođa Milena Lovrić koja je došla na kolodvor, ali nije pomogla putnicima.
- Jedna je putnica, izloživši sebe, spriječila autobus da krene. Ovakvi incidenti su učestala pojava na ovoj liniji – studenti, očevi i majke, umirovljenici ostaju u Austriji, a neki nemaju gdje niti prespavati, jer ne dobe svoje mjesto u autobusu. Razlog tome jest neujedinjen sustav rezervacije karata i neodgovorno ponašanje autobusnih prijevoznika. Putnici rezerviraju karte, a onda ostanu na hladnoći, ne znajući kad će stići svome domu. Prijeko je potrebno uvesti objedinjen način rezervacije karata jer ljudi koji za kruh zarađuju u stranoj zemlji i daleko od svojih obitelji ne bi trebali biti dodatno kažnjeni neodgovornošću prijevoznika - napisao nam je čitatelj koji se i sam našao u ovoj situaciji.
Ipak, istaknuo je kako osjeća potrebu zahvaliti vozačima jer su cijelo vrijeme ostali pribrani i pristojni.
- Oni se nalaze u nezavidnoj situaciji. Svatko će se prvo okomiti na njih, a oni tu ne mogu gotovo ništa. Oni su, štoviše, već po polasku iz Beča centrali javili da imaju puni autobus, a centrala (AP Varaždin ili CroatiaBus) nisu reagirali na njihovu prijavu - kazao je čitatelj koji nam je poslao i video i fotografije s lica događaja.
U AP-u na sve navedeno kažu kako žale zbog bilo kakve neugodnosti bilo kojeg putnika na bilo kojoj liniji bez obzira koji prijevoznik ju obnašao.
Vezano za spornu liniju, kako ju voze u kooperaciji sa Croatia Busom d.o.o. iz Zagreba, na način da jedan dan prometujemo oni, a slijedeći dan drugi prijevoznik.
- Međusobno si kao kooperanti priznamo karte, a liniju u pravilu obnašamo klasičnim autobusom s pedesetak sjedećih mjesta. Nikakve informacije nismo imali da dana 17. 12. 2017.g. na toj liniji treba veći autobus ili drugo vozilo, što je inače praksa, da se javi. Prozvana osoba koja karte prodaje za drugog kooperanta u Grazu nije zaposlenik naše tvrtke niti na bilo koji način vezana uz Autobusni prijevoz d.o.o. iz Varaždina - poručili su iz AP-a.