Predstavljeno idejno rješenje rekonstrukcije "Kućanske rampe"

| 15.3.2019. u 14:24h | Objavljeno u Aktualno

U Gradskoj je vijećnici službeno predstavljeno idejno rješenje rekonstrukcije "Kućanske rampe" koje bi trebalo riješiti jedno od najvećih prometnih čepova u Varaždinu. Autor ovog rješenja je profesor i pročelnik Odjela za graditeljstvo Sveučilišta Sjever Božo Soldo. On je već prije godinu i pol dana putem društvenih mreža široj javnosti predstavio dva moguća rješenja ovog prometnog čvora koja su se temeljila na nadvožnjaku i spuštenom rotoru. Skice je na svojoj Facebook stranici tada prenio i gradonačelnik Ivan Čehok kako bi potaknuo raspravu među građanima i ispipao "kako ljudi dišu o toj temi".

slika-2_5c8b92678faab_700xr.png

U međuvremenu je ideja dorađena te se o njoj razgovaralo s predstavnicima Policije, Hrvatskih željeznica koji su, kako ističe gradonačelnik, suglasni s idejom.

- Svi se Varaždinci najviše žale na taj prometni čep, i pješaci, i biciklisti i vozači. Sad je praktično cijeli taj kvart, istočni dio grada odsječen i mi to moramo napraviti. Ovo je rješenje nešto potpuno novo u Hrvatskoj, nitko ga još nije izveo jer ono zapravo omogućuje kružni tok ispod samog prelaza, gore će biti ploča tj. uređen trg bez prometa i naravno ostaje koridor željeznice - rekao je gradonačelnik Čehok na predstavljanju Idejnog rješenja izgradnje podvožnjaka i kružnog raskrižja na križanju Anine i Supilove ulice i podvožnjaka ispod željezničke pruge pod nazivom "Kućanska rampa", a koje je službeno predstavljeno u petak, 15. ožujka.slika-1_5c8b92675f175_700xr.png

Kako je pojasnio profesor Soldo, razmišljalo se i o ideji da se pothodnik za pješake u Miškininoj pretvori u podvožnjak te su zajedno s idejom Kućanske rampe oba prijedloga predstavili u Ministartvu prometa te se, kako kaže, nastavilo razgovrati o ovoj temi kružnog toga tj. Kućanske rampe.

- Napravio bi se podvožnjak visine 3,2 metra za vozila do 3 metara visine, to je prijedlog, a drugi dio je kružni tok na način da bi sve četiri ulice bile spuštene i kružni tok bi bio na najnižoj razini - pojasnio je Soldo. Kako bi se prometnica estetski uklopila u vizuru tog dijela grada nivelirani kružni tok prekrio bi se pločom koja bi se mogla urediti kao trg sa zelenom površinom i drugim sličnim sadržajima.

Označeno u