- Kada i kako će vratiti novce od kupljenih ulaznica? - ogorčen je čitatelj (podaci poznati redakciji), čija je supruga krajem siječnja 2020. kupila dva aranžmana za koncert grupe Pearl Jam u Beču, a koje je platila 2398 kuna. Koncert se trebao održati u srpnju iste godine, ali je odgođen zbog pandemije koronavirusa. S obzirom na neizvjesnost oko održavanja koncerata i drugih manifestacija, naš čitatelj je odlučio zatražiti povrat novaca, i to nakon što je Vlada, izmjenom zakona, omogućila agencijama koje se bave koncertima i eventima da vrate klijentima novce od uplaćenih aranžmana u roku od 180 dana od proglašenja završetka pandemije.
- Prvo su nam rekli da će poslati vaučer, pa kad organizatori koncerata naprave povrat novca za aranžmane, vratit će nam novce. Vaučer sam dobio, mjeseci su prolazili, a na pitanje kada će nam vratiti novce, stalno su ponavljali isto - kaže čitatelj koji je novce ponovno zatražio prošle godine, nakon što je u lipnju donesena izmjena i dopuna zakona, prema kojem su sve putničke agencije morale napraviti povrat novca u punom iznosu 15 dana od zaprimanja zahtjeva.
- Poslali su mi nagodbu u kojoj traže rok od godinu dana za povrat novca. Kontaktirao sam inspektorat, Ministarstvo i informirao se o daljnjim koracima, a u studenom sam angažirao punca odvjetnika da im pošalje opomenu pred tužbu. Odgovor na to bila je ona ista nagodba - tvrdi čitatelj koji smatra da je agencija dobila povrat novca od organizatora i da ga ne želi vratiti.
U sličnoj situaciji našao se i čitatelj (podaci poznati redakciji). Koji se pita zašto kupljene ulaznice za koncert Guns & Roses-a, koji se trebao održati 2020. godine u Beču, a koji je odgađan zbog pandemije i koji nije održan, više ne vrijede.
Iz putničke agencije Svikoncerti.eu mole za još malo strpljenja i razumijevanja jer namjera im nije, kažu, nikoga prevariti.
- Ova neočekivana pandemija ostavila je trag ne samo u našem poslovanju već na čitavo svjetsko gospodarstvo. Među najpogođenijima su zasigurno bile grane turizma i event industrije koje su odjednom stale i nije se znalo kada se može očekivati nastavak "normalnog" poslovanja. Ni danas nije ništa drugačije. Pomoć onih koji su trebali pomoći, kako je to bilo u drugim državama EU, je izostala, iako je bila obećavana u mnogim istupima i najavama. Naša tvrtka koja stvarala svoje ime unatrag 10 godina do početka pandemije radila je odličan posao, bez ikakvih prigovora kupaca, bez ikakvih problema, a svi naši putnici s naših koncertnih putovanja vraćali su se sretni. Nažalost, u ovom trenutku našli smo se u nezavidnoj situaciji gdje se ne zna kada će se poslovanje nastaviti s obzirom na to da smo vezani isključivo na event industriju, a za što još nema najava i dopuštenja okupljanja većeg broja ljudi. Najave postoje, no i sami smo svjedoci kako je to završavalo protekle dvije godine. Samo Ministarstvo turizma koje je dobilo od EU novac upravo za takve slučajeve, nije ga dodijelilo svima već, prema našem mišljenju, samo odabranima s obzirom na to da je od oko 1300 putničkih agencija pomoć dobilo samo njih 22. Banke su također zatvorile svoja vrata. Međutim, mi nismo kao mnoge druge putničke agencije proglasili stečaj u kojem bi svi naši kupci mogli zaboraviti na svoje uplate, nismo otišli raditi neki drugi posao i zaboravili na svoje uplate. Upravo suprotno, postojimo, borimo se svakim danom, ali nažalost sve je stalo i sve je na čekanju dok se ponovno život ne vrati u staro "normalno" i kada ponovno počnemo s normalnim poslovanjem. S povratom će se polako krenuti, pa tako svi kupci koji su svoje aranžmane kupili putem kartica, mogu se javiti svojim kartičarskim kućama radi storna uplate koji će biti odobren s naše strane - poručili su iz putničke agencije Svikoncerti.eu.