Zbog radova na uređenju varaždinske Gradske vijećnice i preseljenja na privremenu lokaciju, upravni odjeli i službe gradske uprave koji su smješteni na Trgu kralja Tomislava 1, neće biti dostupni građanima 12. i 13. siječnja 2023. godine.
Građani će uredno moći predavati svoje pisane zahtjeve/podneske u pisarnicu Grada Varaždina koja će tih dana, 12. i 13. siječnja biti privremeno smještena na Trgu slobode 12. Sva pristigla pošta bit će dostavljena pravovremeno na adresu primatelja.
Na privremenoj lokaciji u poznatoj palači Patačić na Franjevačkom trgu 5, ured gradonačelnika i njegovog zamjenika, pisarnica, Upravni odjel za poslove gradonačelnika i Gradskog vijeća, Upravni odjel za društvene djelatnosti – Odsjek za civilno društvo, mlade i socijalnu skrb te Odjel za unutarnju reviziju počet će s radom u ponedjeljak 16. siječnja 2023.
Radovi na uređenju gradske vijećnice, koja ove godine obilježava 500 godina otkako je u njoj smješten gradonačelnik i gradska uprava, potrajat će nekoliko mjeseci.