Nova organizacija rada upravnih tijela Varaždinske županije u uvjetima epidemije koronavirusa Foto: Arhiva VV

Nova organizacija rada upravnih tijela Varaždinske županije u uvjetima epidemije koronavirusa

Varaždinske vijesti | 2.11.2020. u 10:00h | Objavljeno u Aktualno

S ciljem osiguravanja redovnog obavljanja poslova iz svog djelokruga uz umanjivanje rizika daljnjeg širenja zaraze koronavirusom, obavještavaju se građani da će upravni odjeli Varaždinske županije nadalje rad sa strankama obavljati, u najvećoj mjeri, putem pisarnice, telefonski i elektronskim putem.

Dakle, stranke će svoje zahtjeve moći podnositi isključivo u pisarnici, a ne više kretanjem po prostorijama i podnošenjem zasebnih zahtjeva pojedinim referentima nadležnih upravnih odjela. Podnošenje zahtjeva stranaka bit će moguće u pisarnicama u Županijskoj palači (Franjevački trg 7), Vodotornju (Vrazova 4) te ispostavama u Novom Marofu, Ludbregu, Ivancu, najčešće u prizemljima zgrada za što će se osigurati zaštitne pregrade gdje je to potrebno. Isto je moguće odraditi i dostavom preporučene pošiljke poštom ili dostavom skeniranog zahtjeva na adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. te uz naknadnu dostavu izvornika poštom.

Prijem stranaka u pisarnicu bit će moguć isključivo naizmjenično, a kako bi se održao adekvatan razmak, zaštitari će na to upozoravati te voditi računa da se ne stvara gužva, a sve uz pridržavanje preporučenih epidemioloških mjera.

U cilju očuvanja zdravlja građana, kao i očuvanja funkcioniranja i obavljanja poslova službenika, molimo stoga da se osobni dolasci u prostore županijske uprave svedu na najmanju moguću mjeru, odnosno na nužne, neodgodive i one koji se ne mogu obaviti na drugačiji način. Stoga upućujemo sve stanovnike Varaždinske županije da svoje zahtjeve prvenstveno podnose na prethodno navedene načine.

Uredovno radno vrijeme je ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom od 7 do 15 sati, utorkom od 7 do 17 sati te petkom od 7 do 13 sati.

Za upite su strankama dostupne službe svih upravnih odjela putem elektronske pošte i telefonski , a za ostale informacije moguće se obratiti i na broj: 042/390-500 – za zgradu Županijske palače te broj: 042/394-000 – za zgradu Vodotornja.

S obzirom da se stranke neće primati u uredima, iz Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša i njegovih ispostava apeliraju na podnošenje zahtjeva putem e-dozvole, informacijskog sustava Ministarstva graditeljstva i prostornoga uređenja, namijenjenog izdavanju akata za građenje i vođenju postupaka temeljem Zakona o gradnji i Zakona o prostornom uređenju, kojem se može pristupiti prijavom u sustav e-Građani (NIAS) internetskih stanica https://dozvola.mgipu.hr/naslovna. Klikom na poveznicu Upute na stranicama resornog Ministarstva, dostupne su jasne upute o načinu podnošenja zahtjeva putem sustava e-dozvola.

Konačno, ovim putem i nadalje apeliramo na sve građane Varaždinske županije da se pridržavaju svih mjera i preporuka Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, a sve u cilju sprečavanja daljnjeg širenja epidemije koronavirusom.