Temeljem podnesaka građana, od strane Službe inspekcije sigurnosti cesta i žičara i predstavnika PU varaždinske 10. rujna obavljen je inspekcijski nadzor Anine ulice u Varaždinu i kontraverznih biciklističkih staza zbog kojih dio javnosti negoduje, dok gradska vlast tvrdi da je sve po pravilima struke. No, to ipak nije točno.
- Tijekom nadzora utvrđene su određene nepravilnosti te je izdan usmeni nalog predstavnicima Grada Varaždina za uklanjanje utvrđenih nepravilnosti, a po primitku Zapisnika o inspekcijskom nadzoru, PU varaždinska će po potrebi poduzeti odgovarajuće mjere iz djelokruga svoje nadležnosti, doznajemo od načelnika PU varaždinske Predraga Benčića.
Da ni struka nije uz postojeća rješenja za bicikliste, iako u Gradu Varaždinu tvrde suprotno, zorno svjedoči otvoreno pismo koje je gradonačelniku i njegovim zamjenicima, a zatim i svim gradskim vijećnicima, uputila Marija Kovač-Schild, Varaždinka koja živi u Beču gdje radi u birou za projektiranje prometnica.
- Neizmjerno cijenim vaša zalaganja za obnove ulica grada Varaždina. Međutim, žalosno je da vezano za te radove ne surađujete s građanima i ne prihvaćate njihove sugestije. I ja sam vam već 2017. godine ukazala na loše projektiranje prometnica. Na žalost, praksa lošeg projektiranja nastavlja se i dalje. Na novim izgrađenim kružim tokovima u Filićevoj i Optuskoj ulici, zatim na saniranom nadvožnjaku u Gospodarskoj ulici, vidljiva je nestručnost projektanta. Unatoč tih nekih projektnih pogrešaka, promet se tu može odvijati, dok je u Aninoj ulici ta nestručnost katastrofalna za sve sudionike u prometu i promet se ne može nesmetano odvijati, upozorava Kovač-Schild te moli da se njezino pismo ne shvati kao traženje krivca za promašen projekt u Aninoj, već kao apel da se pronađe rješenje kako bi se ovo pogrešno projektiranje moglo ispraviti.
U Varaždinu, kako dodaje, ima mnogo ulica poput Anine u kojima su kolnici nepotrebno široki, dok su nogostupi preuski i još se na njih ucrtavaju biciklističke staze, koje nisu nikakvo rješenje za bicikliste, a najmanje za pješake.
- Ovim projektom najgore su prošli pješaci jer nakon sanacije Anine ulice ona više nije prohodna te su pješaci na više dijelova ulice prisiljeni hodati po biciklističkoj stazi ili po kolniku, zbog čega dolaze u rizične, odnosno konfliktne situacije s motornim i biciklističkim prometom. Da bi se izbjegle nesreće sada možete jedino postaviti znak „Zabranjeno kretanje pješaka“, ukazuje Kovač-Schild, naglašavajući da na dijelovima pješačkih staza na kojima su preklopljenih parkirni „štoperi“ nema prolaza za invalidne osobe. Osim što nedostaje znak za nastavak biciklističke staze, ni vozači automobila se ne upozoravaju na bicikliste, koji silaze na kolnik u jednom dijelu, točnije tamo gdje „strši“ zidana ograda.