U Hotelu Park u Varaždinu, jučer u 19 sati, održan je sedmi Business Cafe Sjevera, susret poduzetnika sa ciljem unapređenja poslovanja, a tema ovog izdanja je bilo "Prodaja ili financije". Gosti spikeri na ovom izdanju koji su podijelili svoja iskustva u poslovnom svijetu bili su Igor Magić, vlasnik tvrtke Magic Net, i Mladen Skeja, voditelj marketinga Magic Neta, Karlo Kukec pomoćnik direktora iz Tehnološkog parka Varaždin te Andreja Švigir, ovl. rev., vlasnica Altius savjetovanja iz Zagreba.
- Dobro funkcioniramo zbog dobrog odnosa prema korisniku. Počeli smo kao kabelska tvrtka za vrijeme 90-ih godina, dok je krenuo boom tvrtki s kabelskom televizijom. Nakon toga smo počeli s internetom, a prvi internet sam spojio prije 17 godina. U nekakvoj viziji mog oca, pogodio je s time da se bavimo i internetom - rekao je Ivan Magić, vlasnik Magic Neta.
- Iako smo mali to nam daje neku prednost jer imamo fleksibilniji i personalizirani način rada te možemo puno više pažnje pružiti kako privatnom tako i poslovnom korisnikom. Mi trenutno pokrivamo tri županije, Krapinsko-Zagorsku, Međimurskoj i Varaždinskoj županiji, ali se polako širimo - rekao je Mladen Skeja, voditelj marketinga Magic Neta.
Karlo Kukec je u ožujku sudjelovao na konferenciji ICBI31 u Seattlu u SAD-u, a koju je organiziralo međunarodno udruženje InBIA (International business innovation association), i gdje je u konkurenciji od preko 600 sudionika iz preko 40 zemalja svijeta pobijedio projekt Tehnološkog parka u „Ignite pitch" natjecanju.
- Ideje za pitch možete izraziti kroz svoju osobnost, a stand up komedija je nešto što ja jako volim, a jako je slična tome. Pokušavam uhvatiti momente koji se meni sviđaju i stil koji se meni sviđa. Jedna situacija koja mi jako pomogla u takvom načinu predstavljanja je kada je komičar Ivan Šarić na jednom sličnom eventu kao Business Cafe u Mariboru rekao kako se prezentirati drugima, a prvo je to da budeš svoj i jako dobro istestiraj da li to prolazi, a drugo je nemoj biti svoj ako si šupak - objasnio je Karlo Kukec.
Andreja Švigir is osim što je uspješna poduzetnica, autorica je preko 50 stručnih članaka te koautorica knjige „Kontroling – upravljanje iz backstagea“, a njeno stručno područje je kotrolling financija koja pomaže tvrtkama i menadžmentu da donose svoje poslovne odluke.
- Radi se o tome da mi donekle upravljamo iz sjene i to na način da iz bezbroj informacija koje postoje u poduzeću, tražimo one podatke koje govore nešto o tome kako se upravlja tim poduzećem. Jedan od najvećih menađera na svijetu, predsjednik uprave Forda, Lee Iacocca je rekao da je najveće odluke u biznisu donosio na temelju intuicije, ali je nikada nije mogao donijeti bez konkretnih brojeva. I to je prava istina da ne možemo odlučivati intuitivno, ako nemamo brojeve i relevantne informacije pred sobom - zaključila je Švigir.