U prostorijama SDP-a danas je održana konferencija za novinare, na kojoj je kandidat za gradonačelnika grada Varaždina Alen Kišić predstavio dio svojeg programa “Razvojni impuls grada Varaždina", koji obuhvaća mjere i rješenja s područja “Komunalna infrastruktura - ulaganje u standard”. Na predstavljanju programa su sudjelovali i kandidati na listi za Gradsko vijeće grada Varaždina, Bruno Ister i Josip Dreven.
Josip Dreven govorio je o značaju aglomeracije za prigradska naselja grada Varaždina u kojima kanalizacijska mreža još nije izgrađena.
- To je danas najveći komunalni problem prigradskih naselja. Građani koji žive u tim naseljima jedva čekaju da se ta kanalizacijska mreža izgradi - rekao je Dreven, navodeći kako mnogi građani zbog nedostatka adekvatne kanalizacije imaju septičke jame u svojim dvorištima koje također predstavljaju određene probleme jer imaju ograničene kapacitete.
Kao još jedan problem koji bi se mogao riješiti izgradnjom kanalizacijske mreže, Dreven je naveo loše stanje prometnica u tim naseljima. Te prometnice propadaju ne zato što se ne održavaju, nego zato što se oborine za vrijeme nepovoljnih vremenskih uvjeta zadržavaju na tim prometnicama i zimi se smrzavaju i oštećuju asfaltni sloj.
Bruno Ister osvrnuo se na problem javne rasvjete, posebice na prometnicama, a to bi se riješilo IT tehnologijama. Naveo je kako se mora riješiti problem kućanske rampe koja grad dijeli na dva dijela. Kao rješenje naveo je izgradnju ili podvožnjaka ili nadvožnjaka koji bi išao od VELPRA do budućeg rotora na križanju Zagrebačke i Supilove ulice. Pothodnik u Miškininoj ulici prenamijenio bi se u cestovni s biciklističkom stazom.
Ister je naveo i problem gradskih bazena.
- Gradski bazeni nisu adekvatni u potpunosti za sve naše potrebe. To su sportski bazeni i u tome smislu oni zadovoljavaju. No oni ne zadovoljavaju u rekreativnom smislu, za obitelji s djecom koje dolaze tamo a djeci je onda dosadno jer nema sadržaja za njih - rekao je Ister, navodeći da je gradske bazene potrebno preurediti i energetski obnoviti.
Kišić je istaknuo problem parkiranja i promet u mirovanju u gradu.
- Govoreći o parkiranju, revidirat će se ugovor s postojećim koncesionarom s obzirom na to da su se neki uvjeti koncesije promijenili, primjerice broj parkirnih mjesta. Tu očekujem da ćemo napraviti promjenu na bolje, za protočnije parkiranje u gradu - rekao je Kišić.
Problem prometa u mirovanju najčešći je kod stambenih zgrada gdje se parkiranje ne naplaćuje, no ta mjesta onda zauzimaju oni koji žive van grada a u gradu rade, pa time stanari nemaju mjesta za svoje aute. Kao jedno od takvih problematičnih područja, Kišić navodi Trakošćansku ulicu i Zagrebačku ulicu od broja 13 do 17.
- Stanari bi imali fiksno mjesto po simboličnoj cijeni, a izgradilo bi se besplatno parkiralište u širem središtu grada - rekao je Kišić.
Uz to, napravio bi se rotor na križanju Filićeve i Krležine ulice i u Optujskoj ulici. Produžila bi se Sajmišna ulica do Zagrebačke ulice čime će ulica postati protočnija i šira i tom izgradnjom će se zaštiti od poplava rijeke Plitvice. Uz to, Grad će pomoći u rješavanju problema VTC-a i nedovršenih zgrada u Grabanicama.