Javni bilježnici rade online i telefonski, a sa strankama samo u hitnim slučajevima

Napisao/la: MGA/VV -

Hrvatska javnobilježnička komora objavila je Odluku s novim radnim vremenom javnobilježničkih ureda u Republici Hrvatskoj, a koja se primjenjuje od ponedjeljka, 23. ožujka.

1/ javnobilježnički uredi radit će sa strankama u hitnim slučajevima, a po mogućnosti po prethodnoj najavi svaki dan od 9 do 12 sati

2/ javni bilježnici će provoditi elektroničku i telefonsku komunikaciju u radu sa strankama i svim sudionicima postupka te sudovima gdje god je to moguće

3/ u slučajevima kada zbog samoizolacije ili oštećenja ureda nastalih zbog potresa u Zagrebu, javnobilježnički ured treba zatvoriti, stranke će se putem obavijesti na vratima zatvorenog ureda uputiti u prvi najbliži ured, odnosno u prvo mjesto u kojem radi javnobilježnički ured

4/ uredi će na vrata staviti upozorenje o zabrani pristupa osobama pod mjerama samoizolacije, sa simptomima bolesti ili koji dolaze iz zemalja izvan RH

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

043 logo

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.