U utorak, 3. studenog IKEA Hrvatska predstavila je poslovne rezultate za prvu godinu rada tijekom koje je ostvareno 535,9 milijuna kuna prometa (70,5 milijuna eura).
Od ukupnog prometa tijekom prve poslovne godine (1.8.2014. – 31.8.2015), robna kuća je ostvarila 508,1 milijun kuna (66,9 milijuna eura), a IKEA FOOD (Restoran i Bistro, Cafe i Trgovina švedske hrane) 27,8 milijuna kuna (3,6 milijuna eura).
Stefan Vanoverbeke, direktor IKEA Hrvatska, najavio je planove o pokretanju online prodaje za asortiman robne kuće IKEA Zagreb do kraja poslovne godine 2016. te mogućnost širenja na području Hrvatske kroz inovativne koncepte u maloprodaji.
Uz 67% posjetitelja iz Zagreba i Zagrebačke županije, po inspiraciju i u kupovinu u robnu kuću IKEA Zagreb najčešće dolaze posjetitelji iz Splitsko–dalmatinske (4,3%), Osječko–baranjske (3%) te Primorsko–goranske i Varaždinske županije (2,3%).
Iz inozemstva dolazi 8% posjetitelja robne kuće IKEA Zagreb, od kojih su najčešći stanovnici susjednih zemalja. Iz BiH-a ih tako dolazi 2,8%, iz Slovenije 2,4% te iz Srbije 2,3%. Prosječna dob posjetitelja robne kuće IKEA Zagreb je 39 godina, a dvije trećine ukupnog broja posjetitelja su žene. Internetska stranica IKEA Hrvatska imala je 4.738.106 posjetitelja u prvoj godini rada robne kuće.