Hrvatska pošta uvodi mjere i postupanja u kriznoj situaciji pojave korona virusa

MGA/VV | 15.3.2020. u 10:30h | Objavljeno u Aktualno

Hrvatska pošta donijela je Pravilnik o mjerama i postupanju u kriznoj situaciji pojave korona virusa kojim je propisano postupanje u cilju zaštite zdravlja radnika, njihovih bližnjih i članova obitelji, maksimalnog umanjenja širenja zaraze i osiguranja kontinuiteta poslovanja Hrvatske pošte te spriječavanja širenja neprikladnih oblika ponašanja, panike i dezinformacija u najvećoj mogućoj mjeri.

Odredbe Pravilnika primjenjuju se na sve radnike Hrvatske pošte, ali i na druge osobe koje se po bilo kojoj osnovi nalaze u prostorijama i prostorima tvrtke.

Uz opće mjere koje uključuju redovito i temeljito održavanje osobne higijene i obvezu javljanja nadležnoj epidemiološkoj službi i liječniku u slučaju simptoma ili kontakta s osobama sa simptomima korona virusa, donesen je i niz mjera razrađenih prema razinama rizika.

Tako su, na primjer, do daljnjeg odgođena sva službena putovanja radnika Hrvatske pošte te će se sastanci u najvećoj mogućoj mjeri održavati telefonski ili putem ostalih komunikacijskih alata, videoveze i sl.
Pravilnik o mjerama i postupanju u kriznoj situaciji pojave koronavirusa objavljen je na internetskoj stranici Hrvatskih pošta. 

Od ponedjeljka, 16. ožujka, dolazi do promjene organizacije rada poštanskih ureda u Istarskoj županiji, što će utjecati na radna vremena, a popis poštanskih ureda na koje se odnosi ova odluka, također je objavljena na webu HP-a.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.
Povezani članci