Hrvatska pošta uvodi mjere i postupanja u kriznoj situaciji pojave korona virusa

MGA/VV | 15.3.2020. u 10:30h | Objavljeno u Aktualno
Ljekarne VŽŽ

Hrvatska pošta donijela je Pravilnik o mjerama i postupanju u kriznoj situaciji pojave korona virusa kojim je propisano postupanje u cilju zaštite zdravlja radnika, njihovih bližnjih i članova obitelji, maksimalnog umanjenja širenja zaraze i osiguranja kontinuiteta poslovanja Hrvatske pošte te spriječavanja širenja neprikladnih oblika ponašanja, panike i dezinformacija u najvećoj mogućoj mjeri.

Odredbe Pravilnika primjenjuju se na sve radnike Hrvatske pošte, ali i na druge osobe koje se po bilo kojoj osnovi nalaze u prostorijama i prostorima tvrtke.

Uz opće mjere koje uključuju redovito i temeljito održavanje osobne higijene i obvezu javljanja nadležnoj epidemiološkoj službi i liječniku u slučaju simptoma ili kontakta s osobama sa simptomima korona virusa, donesen je i niz mjera razrađenih prema razinama rizika.

Tako su, na primjer, do daljnjeg odgođena sva službena putovanja radnika Hrvatske pošte te će se sastanci u najvećoj mogućoj mjeri održavati telefonski ili putem ostalih komunikacijskih alata, videoveze i sl.
Pravilnik o mjerama i postupanju u kriznoj situaciji pojave koronavirusa objavljen je na internetskoj stranici Hrvatskih pošta. 

Od ponedjeljka, 16. ožujka, dolazi do promjene organizacije rada poštanskih ureda u Istarskoj županiji, što će utjecati na radna vremena, a popis poštanskih ureda na koje se odnosi ova odluka, također je objavljena na webu HP-a.