ECIP – Halo, inspektore: Srušili smo prvu cijenu! Znači, može se!

| 25.1.2025. u 08:05h | Objavljeno u Aktualno

Europski centar izvrsnosti potrošača (ECIP), malo poznata zagrebačka udruga za zaštitu potrošača, objavila je putem svog poznatog FB profila Halo, inspektore da su „hrvatski potrošači srušili prvu cijenu“.

-Objavili smo kako nas "deru" u dm-u Hrvatska. Za razliku od njemačkog dm Drogerie markt, gdje litra sjajila za posuđe košta samo 0,95 €, u Hrvatskoj je bila nevjerojatnih 2,75 €!?! Ili 190 % viša. Od danas u Hrvatskoj vikenda tog proizvoda je 1,25 €✓  Znači, može se! Kao potrošači Hrvatske srušilo smo cijenu na prihvatljivu razinu. Bravo, Hrvatska!, stoji na FB.

Iako sjajilo nije primarni proizvod, upravo je njegova cijena bila jedan od okidača za jučerašnji bojkot trgovačkih lanaca o strane potrošača.

-ISTI PROIZVOD dm U RH PRODAJE 190 % SKUPLJE OD NJEMAČKE!?! Evo još jednog dokaza zašto treba u petak, 24.1.2025. BOJKOTIRATI SVE TRGOVINE.Isti proizvod koji pod svojom trgovačkom markom "Denkmit" prodaje "dm-drogerie Markt" u Hrvatskoj je, u odnosu na njihove trgovine u Njemačkoj, nevjerojatnih 190 % SKUPLJI !!! Riječ je o jednolitarskom pakiranju sjajila za posuđe Denkmit koji u Njemačkoj tamošnje potrošače košta samo 0,95 €, a u Lijepoj našoj nevjerojatnih 2,75 €, što je čak 190 % SKUPLJE ! Znači, hrvatski su potrošači, žao nam je što to moramo reći, zapravo NAIVNE BUDALE koje očito imaju više novaca od Nijemaca.  A je li to tako? Konačno, hoće li to netko iz dm-a moći opravdati hrvatskim potrošačima? Šutnja ponekad i nije najbolja obrana, već priznanje grijeha..., bili su objavili.

Prije jučerašnjeg, cjelodnevnog bojkota, potrošači su 16. siječnja bili pozvani na sedmodnevni bojkot proizvoda koji je u tri mjeseca poskupio više od 43 %! Riječ je o telećem vratu koji je poskupio s 5,59 na 7,99 € u Konzumu.

473169507_944371017805387_100517265495534432_n.jpg

Udruga je zadovoljna odazivom na bojkot.

-Jedinstven i snažan potrošački bojkot protiv divljanja cijena u Hrvatskoj odjeknuo je među medijima ne samo u Lijepoj našoj, već i u regiji, EU, ali i u -svijetu! Nevjerojatno velik broj portala i medija je prenosio vijesti iz Hrvatske. Svijet se divi onome što je jučer napravio hrvatski potrošač. Posebice su bili uz hrvatske potrošače SVI mediji u Sloveniji. Ne postoji niti jedan jedini tamošnji medij koji jučer nije izvijestio o hrvatskom bojkotu i prvim preliminarnim rezultatima protesta potrošača, objavili su u udruzi, no za veće rezultate još će trebati truda…