Colas Hrvatska, zajedno s partnerom na projektu Geotehnika d.o.o., završila je projekt izgradnje dionice autoceste A11 od Lekenika do čvora Sisak vrijedan 37,2 milijuna eura. Riječ je o projektu započetom 2022. godine, a uključivao je izgradnju 10,86 km autoceste, pripremne i zemljane radove, kolničku konstrukciju i odvodnju. Dionica je uključivala i šest cestovnih prijelaza s nadvožnjacima i dva mosta, elektrotehničke radove te prometnu opremu i signalizaciju. Što taj projekt znači za njegovog nositelja, ali i poslovanju, pitali smo Sinišu Košćaka, predsjednika Uprave tvrtke Colas Hrvatska te Gorana Tuđana, člana Uprave te direktora Građenja i industrije Colas Hrvatska.
Na svečanom otvorenju, koje je bilo u listopadu, premijer Andrej Plenković je čestitao investitoru Hrvatske autoceste d.o.o. i izvođačima, a Colas Hrvatska ističe da je otvoren put (We open the way), koji donosi nove mogućnosti za lokalno stanovništvo. Zašto?
Za Hrvatsku je ovo zasigurno najvažniji projekt u postpandemijskom razdoblju. Naime, nakon snažnog potresa koji je 2020. pogodio jednu od najsiromašnijih županija u Hrvatskoj, a koja se još oporavljala od posljedica Domovinskog rata, ovaj projekt snažan je zamašnjak u revitalizaciji gospodarstva i prometne povezanosti županije. Ujedno, udaljenost županije od glavnog grada RH, Zagreba, svedena je na 30 min vožnje, što će svakako otvoriti i mogućnost pozitivne migracije u tu županiju.
A što posao povezivanja Siska, predsjedniče Uprave, znači za vas, odnosno vaše poslovanje?
Za Colas Hrvatsku to je zasigurno najveći i najznačajniji projekt u zadnjih dvadesetak godina. Projekt koji je gotovo u potpunosti pripremljen i najvećim dijelom realiziran od strane timova Colas Hrvatska, od pripreme samog natječaja, pravne bitke u postupcima žalbi pa do same realizacije. Ovim projektom Colas Hrvatska je dokazala da je sposobna uhvatiti se u koštac i s najkompleksnijim projektima u cestogradnji, a ponosni smo i što smo do sada najkompleksniji projekt uspjeli završiti u okviru budžeta iz faze tenderiranja.
Je li ga bilo teško dobiti?
Na natječaj se javilo devet ponuđača, od toga 4 hrvatske tvrtke i pet ponuđača izvan Hrvatske. Sam postupak javne nabave gotovo kao i kod svakog velikog natječaja tog tipa i iznosa, bio je dugotrajan i na kraju se “odlučivao” kroz žalbeni postupak koji je trajao šest mjeseci...
Više pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...