Bosilj: Vatrogasna i komunalna vozila ne mogu kroz Soldin podvožnjak, a stanovi gube prilaze Foto: Ilustracija/Arhiva VV

Bosilj: Vatrogasna i komunalna vozila ne mogu kroz Soldin podvožnjak, a stanovi gube prilaze

Ivica Kruhoberec | 16.8.2021. u 19:00h | Objavljeno u Aktualno

Nema suglasja oko toga koje je najbolje rješenje za raskrižje Supilove, Anine i Novakove ulice u Varaždinu, odnosno željezničko-cestovni prijelaz uz njega popularno zvan “Kućanska rampa”. Dok varaždinski gradonačelnik dr. Neven Bosilj obrazlaže zašto se odustaje od rješenja Ureda ovlaštenog inženjera građevinarstva “Božo Soldo”, potonji navodi da je projekt zapravo dobar i ima suglasnosti i odobrenja, što tvrdi i opozicija, točnije Nezavisna lista Ivana Čehoka, koja je također reagirala.

-Istina je da je zahvat, odnosno projekt izgradnje podvožnjaka i spušteno/natkrivenog kružnog toka “Kućanska rampa” specifičan jer se sastoji od više grana građevinarstva i ostalih struka, ali je mali i može se jednostavno i bez problema izvesti, kao i bez loših posljedica, a na kraju bio bi atraktivan, naglašava prof. dr. Božo Soldo, pročelnik Odjela graditeljstva na Sveučilištu Sjever.

Podzemni rotor i podvožnjak Soldo smatra najboljim rješenjem jer nije skupo kao, primjerice, denivelacije pruge, a također navodi da nije preskupo ni izmještanje kolektora, koji se tu nalazi. Ne vidi ni druge nedostatke, među kojima se na prvom mjestu navodi visina.

- Ne stoje navodi u vezi nedostatne visine prolaza kroz kružni tok i podvožnjak ispod pruge. Supilovom i Aninom ulicom mogu prolaziti vozila svih visina, a gradonačelnik Bosilj je spomenuo samo Supilovu ulicu, navodeći da se njome neće moći prolaziti. Međutim, prolaz Supilovom i Aninom ulicom ima dovoljnu visinu kroz natkriveni kružni tok,

koja iznosi minimalnih 4,5 metara, tako da mogu prolaziti i najviša vozila, navodi Soldo, napominjući da je razina krova kružnog toka, koji bi bio prohodan, iznad razine sadašnje ulice tako da je bolji naziv spušteni i natkriveni kružni tok.

Isto vrijedi, kako dodaje, i u vezi visine podvožnjaka, odnosno prolaza ispod pruge...

 Više pročitajte u novom broju Varaždinskih vijesti...