Tijekom aktualnog sata sjednice Gradskog vijeća, koja još traje u HNK Varaždin, nekoliko je vijećnika postavilo pitanje o problemu parkiranja u gradu Varaždinu. SDP-ova vijećnica Biserka Ivek pitala je što će biti sa stanarima oko zgrade VTC-a i njihovim mogućnostima parkiranja.
Gradonačelnik Neven Bosilj odgovorio je da je to složena priča koja seže u prošlost i da je održao sastanak s tvrtkom Marlex Pro, koja je kupila VTC, a na sastanku su sudjelovali i odvjetnici Grada te su raspravili više opcija. Ponovio je kako je čestica, na kojoj je izgrađen VTC, formirana prije dvadesetak godina te da je VTC na sudskoj dražbi kupila tvrtka Marlex Pro koja prema građevinskoj dozvoli, izdanoj 2005. godine, sada završava građevinu, a ona uključuje i javnu garažu te javno parkiralište.
- Međutim, javno u ovom slučaju ne znači i besplatno. Ovdje imamo situaciju, sličnu kao i u drugim dijelovima grada (Grabanice, Ulica Ive Mikaca i dr.) da zgrade imaju prilazne ceste koje su u vlasništvu investitora. Razgovarali smo s invesetitorom i oni pristaju na varijantu da ne zatvaraju rampama taj prostor. Umjesto toga će kupiti električne stupiće na daljinsko upravljanje i postavit će ih na svoja parkirališna mjesta - rekao je Bosilj dodajući da Grad na tom prostoru ima zadnju česticu i prolaz, koji su javni, a ostalo će biti u režimu naplate ili će se prodavati.
- Sadašnji vlasnik ima već 134 osobe za najam ili kupnju parkirališnih mjesta. Nemoguće je da sada Grad zadire u prošlost, radile su se i parcelacije i nitko nije dao nikakve zabilježbe. Da Grad sada cestu, koja tuda prolazi, ide proglasiti javnim dobrom, morao bi obeštetiti Marlex pro. Potrošili bismo na to milijun eura i time bismo napravili presedan i otvorili Pandorinu kutiju, jer bismo takve stvari morali raditi i u drugim dijelovima grada. S druge strane, time ne bismo riješili parkirališna mjesta za stanare oko VTC-a - rekao je gradonačelnik napominjući da je u gradu sve više vozila i da stanari danas uz stan kupuju i parkirališno mjesto, a stanari u zgradama oko VTC-a dosad su se besplatno parkirali na čestici koja pripada VTC-u.
- Stanari su dosad uživali blagodati besplatnog parkiranja i sve što smo mogli napraviti je da se prostor neograđuje tj. da se ostavi nesmetan prolaz, a stanari će moći kupiti parkirno mjesto - pojasnio je Bosilj kazavši da je u samo četiri godine broj vozila u gradu Varaždinu povećan za 4.000 te da grad nije projektiran za toliku količinu vozila. Stoga osim reguliranja parkiranja u Gradu idu i na razne projekte koji potiču korištenje bicikala i drugih oblika urbane mobilnosti.