Ovogodišnji, jubilarni 25. Špancirfest, održan od 18. do 27. kolovoza, nastavio je višegodišnji pozitivni trend te su srušeni svi dosadašnji rekordi. Rezultate festivala predstavila je direktorica Turističkog ureda TZ-a Grada Varaždina Jelena Toth, a gradonačelnik Neven Bosilj istaknuo je, između ostalog, da je za uspjeh Špancira zaslužan i timski rad brojnih javnih službi, institucija, ustanova, poduzeća, ali i pojedinaca.
Festival je tijekom deset dana prema procjenama PU varaždinske i organizatora, Turističke zajednice grada Varaždina, posjetilo oko 330 tisuća posjetitelja, što je 10 % više od dosadašnjeg rekordnog pretpandemijskog Špancirfesta 2019. kojeg je posjetilo 300 tisuća ljudi. Prema podacima iz eVisitora, u gradu Varaždinu je tijekom deset festivalskih dana zabilježeno 2.946 dolazaka i 6.358 noćenja, što je 10 % više dolazaka i 1,5 % više noćenja u odnosu na prošlogodišnje festivalske dane. Špancirfest je privukao posjetitelje iz različitih dijelova svijeta, a najviše ih je bilo iz Njemačke, Austrije, Slovenije, Slovačke, Češke, Poljske i Mađarske.
U Varaždinu je za vrijeme Špancirfesta, prema podacima Porezne uprave, generiran turistički promet (u trgovini i ugostiteljstvu) u iznosu od 12.6 milijuna eura, što je 20 % više nego za vrijeme prošlogodišnjeg festivala.
S programske je strane održano više od 500 različitih programa. Izvedeno je više od 200 glazbenih programa, 70 umjetničkih uličnih programa te 150 dječjih programa u Parku kreative, a svoje je proizvode i usluge predstavilo više od 200 izlagača. Ovogodišnje su izdanje obilježili nastupi, između ostalih, škotskog rock benda Franza Ferdinanda, pred 15 tisuća posjetitelja i Parnog valjka feat. Igor Drvenkar, pred 18 tisuća posjetitelja, na glavnoj festivalskoj pozornici s dosad najboljom produkcijom na Špancirfestu.
O iznimnom interesu posjetitelja za Špancirfestom govori i podatak o posjećenosti internetske stranice festivala, koja je imala više od 1.695.000 pregleda što je 16 % više nego prošle godine. Objave o Špancirfestu na društvenim mrežama, u nešto više od dva mjeseca provođenja sustavne komunikacije i promocije, prikazane su više od 11.6 milijuna puta što je, u odnosu na 2022. godinu u kojoj je već bio ostvaren rekordan rast u ovom segmentu, novi rast od 31 %.
Svi ovi podaci pokazuju da je Špancirfest važno događanje u kulturnom, društvenom i gospodarskom životu Varaždina te ima velik utjecaj na razvoj turizma, promociju grada i povećanje turističkog prometa. Svih ovih rekordnih brojki ne bi bilo bez podrške, prije svega, Grada Varaždina, Hrvatske turističke zajednice, Turističke zajednice Varaždinske županije, Varaždinske županije te sponzora, od kojih su neki uz festival od samih početaka. U organizaciji festivala pomogli su i djelatnici Čistoće, Parkova, Upravnog odjela za gradnju i komunalno gospodarstvo, Upravnog odjela za gospodarske djelatnosti, Javne vatrogasne postrojbe grada Varaždina, PU varaždinske, Zavoda za hitnu medicinu Varaždinske županije te brojni drugi.