Što je to integrirani marketing i koji su izazovi “big data” tehnologije, mogli su čuti i naučiti sudionici 1. Crodma međunarodne znanstvene konferencije od 20. do 21. listopada u Varaždinu.
– To je konferencija koja je korisna svima koji se bave izravnim marketingom ili su u akedemskoj zajednici koja ga proučava. Njome se promovira izravni marketing, povezuju se marketinški stručnjaci i znanstvenici te promovira cijela industrija direktnog marketinga – rekao je predsjednik Organizacijskog odbora konferencije, predsjednik udruge Crodma i profesor na varaždinskom FOI-ju dr. sc. Damir Dobrinić.
Inače, udruga Crodma (Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing) i varaždinski Fakultet organizacije i informatike zajednički su organizirali međunarodnu konferenciju, koja je privukla brojne izlagače, ali i studente, koji su došli slušati predavanja.
– U kurikulum se mnogo promjena unosi zbog tehnološkog napretka i studente ne možete više učiti nečemu što je zastarjelo. Ne može se zanemariti nova tehnologija koju primjenjuju i koja utječe na njihov život – kazao je profesor Dobrinić te istaknuo da je cjeloživotno učenje nešto na čemu svi trebaju raditi.
– Cijeli život treba učiti usvajati nove tehnologije i mi koji smo u starijoj dobi stalno moramo učiti i prilagođavati se. Nema nam druge – zaključio je. D.P.