U topličkoj školi otvoren odjel produženog boravka kojeg trenutno pohađa 18 učenika Foto: Igor Derdić

U topličkoj školi otvoren odjel produženog boravka kojeg trenutno pohađa 18 učenika

J.Š./Varaždinske vijesti | 23.2.2018. u 20:06h | Objavljeno u Društvo

Osnovna škola Antuna i Ivana Kukuljevića u Varaždinskim Toplicama od drugog je polugodišta otvorila odjel produženog boravka kojeg trenutno pohađa 18 učenika svih nižih razreda.

Naime, produženi boravak je neobvezni odgojno-obrazovni rad s učenicima razredne nastave nakon redovne nastave, a svakodnevno ga pohađaju učenici od 12 do 16 sati te ga vodi učiteljica Ana Zavada Horvat.

Prema njezinim riječima, organizacija rada u produženom boravku drugačija je od klasične nastave. Sastoji se od slobodnih i organiziranih aktivnosti te pisanja domaće zadaće.

- Slobodne aktivnosti učenicima služe za odmor od redovne nastave. Tada učenici imaju slobodu raditi što žele - međusobno razgovarati, igrati društvene igre, crtati i slično – objašnjava učiteljica Zavada Horvat, dodajući da je u sklopu produženog boravka organiziran i ručak.

Tijekom pisanja domaće zadaće učenike se potiče na samostalan i uredan rad, a učiteljica im pomaže ako je potrebno.

- Svaka domaća zadaća u produženom boravku je pregledana, a predviđeno vrijeme pisanja domaće zadaće je oko sat vremena, no ponekad može trajati kraće ili dulje – objašnjava sugovornica.

Kako bi ostatak vremena u produženom boravku bio što zanimljiviji i prihvatljiviji, za učenike se organiziraju likovne radionice, zajedničke igre u svrhu učenja i ponavljanja nastavnog sadržaja, odlazak u športsku dvoranu, šetnje i igre na otvorenom.

-Valja napomenuti da su za vrijeme produženog boravka učenici pod stalnim nadzorom učiteljice – ukazuje sugovornica i dodaje da produženi boravak učenicima pruža kvalitetno ispunjeno vrijeme kroz brojne aktivnosti stavljajući naglasak na individualne želje i potrebe svakog učenika. Neki od ciljeva takvoga rada su: učiti učenike kako redovito, odgovorno i samostalno učiti, razvijati individualne sposobnosti i interese učenika, učiti ih vještinama komunikacije, suradnje i pomaganja te osposobiti učenike za kreativno korištenje slobodnog vremena.