Koliko su stranke potrošile na izbornu promidžbu?

| 4.1.2016. u 13:49h | Objavljeno u Aktualno

U trećoj je izbornoj jedinici tijekom predizborne kampanje Domoljubna koalicija za promidžbu potrošila 1,4 milijuna kuna, koalicija Hrvatska raste 1,3 milijuna kuna, koalicija Uspješna Hrvatska 368.329 kuna, a MOST nezavisnih lista 85.856 kuna.

Pokazuju to završna financijska izvješća koje su stranke bile dužne objaviti na internetskim stranicama do kraja 2015.

Od potrošenih 1,4 milijuna kuna Domoljubne koalicije najviše je pripalo Varaždinskoj televiziji (VTV), 40.843 kune, te tvrtki Mediaritam iz Krapine – 39.500 kuna. Iako je nakon prvih financijskih izvješća objavljeno da je toj tvrtki uplaćeno čak 139.875 kuna, toga nema u završnom izvješću.

Usput rečeno, sjedište ove tvrtke na istoj je adresi kao i Radio Kaj, koji već godinama organizira manifestaciju „Kaj vu duši“, na kojoj je redovna izvođačica Gordana Ivanjek-Tušek, supruga nositelja liste Domoljubne koalicije u III. izbornoj jedinici Žarka Tušeka.

Opširnije pročitajte u tiskanom izdanju Varaždinskih vijesti...