Od danas na varaždinskom placu organizirana i drive-in tržnica prvotno kao pomoć cvjećarima

J.Š./Varaždinske vijesti | 17.4.2020. u 12:58h | Objavljeno u Aktualno

Nakon organizirane prodaje na varaždinskom placu uz strogo poštivanje propisanih mjera u vrijeme epidemije koronavirusa, Varaždinci od danas imaju i drive-in tržnicu na Trgu bana Jelačića u Varaždinu, popularnom Banus placu. Zamišljeno je da kupci s jedne strane ulaze na parking automobilom, obave kupovinu i s druge strane, nakon obavljene kupnje izlaze van. Prodaja se odvija uz poštivanje svih propisanih mjera uz pridržavanje propisanog razmaka, a osigurana su i sva potrebna dezinfekcijska sredstva kako bi se prodaja mogla sigurno odvijati

Direktor Gradske tržnice Varaždin Predrag Ciglar ističe da je varaždinska tržnica možda čak i jedinstvena u zemlji jer su u ovo doba restrikcije obuhvaćeni svi segmenti.

- Maksimalno smo se prilagodili strogim uvjetima nacionalnog Stožera. Sve smo osigurali i mislim da smo jedina tržnica koja je obuhvatila sve segmente od prodaje u kućicama, dostave, zelene tržnice, a sve u cilju da našim građanima omogućimo da i u ovo doba ograničenog kretanja imaju dostupno sve što su i prije imali – rekao je Ciglar.

Ideja oko otvaranja drive-in tržnice realizirana je da se prvotno pomogne cvjećarima.

- Oni su zbog situacije s koronavirusom ostali zakinuti za prodaju svojih proizvoda u jeku sezone. Tako smo s našim civilnim stožerom promišljali kako im pomoći. Odlukom nacionalnog stožera jedini način prodaje cvijeća omogućen je preko drive-in tržnice i na tragu toga smo dogovorili s Gradom da ovako na parkingu organiziramo prodaju cvijeća iz kombija i na taj način koliko-toliko pomognemo našim cvjećarima koji su inače prodavali svoje cvijeće na našoj tržnici – rekao je Ciglar.

Drive-in tržnica organizirana je u dva reda.

- Autom se ulazi, kupac iz auta kupi cvijeće i plati tako da ne mora uopće izaći van. Ljudi unaprijed više-manje znaju što će kupiti i smatram da sve dobro funkcionira s obziroma da je ideja realizirana u kratkom roku – kaže Ciglar, dodajući da će se funkcionalnost drive-in tržnice poboljšati u narednim danima.

Na drive-in tržnici osigurano je 15 mjesta, a radno vrijeme bit će svakim radnim danom od 8 do 13 sati.

- Cvjećari su došli na svoje, pobrinuli smo se na varaždinskom placu i za njih. Smatram da nema ni jedne tržnice u zemlji ovako dobro posložene kao što je naša. Imamo online tržnicu za dostavu proizvda, posebno starijima, na kućni prag, postavili smo kućice za proizvođače koji prodaju presadnice, organizirana je zelena tržnica na kojoj se u ograničenom prostoru izmjenjuju OPG-ovci ovisno o parnim i neparnim danima te rade mali dućani s prehrambenim proizvodima. Tako smo zaokružili cjelinu i smatram da smo jedinstveni – zaključuje Ciglar.