U razdoblju od 15. listopada do 14. studenoga 2024. godine provodi se savjetovanje sa zainteresiranom javnošću povodom donošenja Odluke o izmjeni Odluke o kriterijima, mjerilima i postupku dodjele prostora u vlasništvu ili pod upravom Grada Varaždina.
Gradsko vijeće donijelo je Odluku o kriterijima, mjerilima i postupku dodjele prostora u vlasništvu ili pod upravom Grada Varaždina na korištenje udrugama („Službeni vjesnik Grada Varaždina broj 1/16 i 4/24). Radi usklađivanja iznosa mjesečne naknade za korištenje prostora po m2 s iznosima iz Odluke o zakupu poslovnog prostora mijenja se članak 10. stavak 2. Odluke te su svi iznosi povećani za oko 25%. Stopa inflacije od siječnja 2019. do kolovoza 2024. godine je iznosila 28,5 %, stoga se povećanje iznosa mjesečne naknade za korištenje po m2 za stopu od cca 25% smatra opravdanim.
Cilj provođenja savjetovanja s javnošću je upoznavanje javnosti s Nacrtom odluke o izmjeni Odluke o zakupu poslovnih prostora te dobivanje mišljenja, primjedbi i prijedloga i eventualno prihvaćanje zakonitih i stručno utemeljenih prijedloga, primjedbi i mišljenja.
Materijali i obrasci relevantni za savjetovanje, kao i sami nacrti dokumenata, nalaze se na web stranici Grada Varaždina https://varazdin.hr/savjetovanja-s-javnoscu-2024-godini/ pod rednim brojem 56.
Pisane primjedbe dostavljaju se na adresu: GRAD VARAŽDIN, Upravni odjela za gradnju i komunalno gospodarstvo, Trg slobode 12/II, 42000 Varaždin s naznakom „Primjedbe, prijedlozi i mišljenja na Nacrt odluke o izmjeni Odluke o kriterijima, mjerilima i postupku dodjele prostora u vlasništvu ili pod upravom Grada Varaždina na korištenje udrugama“ na e-mail adresu: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.