Soundset radijska grupa najslušanija u Hrvatskoj

Sponzorirani članak | 31.10.2016. u 09:40h | Objavljeno u Sponzorirano

Prema istraživanju agencije De facto provedenom u trećem kvartalu 2016. Soundset nacionalna radijska grupa je u samom vrhu slušanosti. Istraživanje je provedeno lokalno, na ukupnom broju od 16 000 ispitanika od čega je trećina ispitana na terenu, podjeljeno u nekoliko dobnih kategorija.

Soundset grupa obuhvaća 7 radijskih postaja - Soundset Plavi -Zagreb, Laganini FM - Zagreb, Soundset Trsat - Rijeka, Soundset Kult - Varaždin, Soundset Brod, Soundset Požega, Soundset Giardini -Pula i Gradski Radio Osijek.

U Varaždinu na uzorku od 800 ispitanika Soundset Kult, prema istraživanju agencije De facto , je prvi sa 25.13% slušanosti u kategorijama od 12 do 64 godina.

Slušanost radiopostaja
Kvartal : 3. (7-9) / 2016
Ciljna skupina : 35397
Mjesto : VARAŽDIN
Dobna skupina : 12 - 19, 20 - 34, 35 - 49, 50 - 64
Dan u tjednu : Svi dani u tjednu
Vremenski interval : 00:00-24:00

portal

Prema analizi radijskog tržišta koju je za Agenciju za elektroničke medije obavila agencija Ipsos na uzorku od 1.920 ispitanika; velika većina slušatelja radio sluša u periodu od 6 ujutro do 18 sati, a manje od 10% slušatelja radija radio sluša u kasnim večernjim satima.

Više od polovice građana radio sluša svakodnevno ili gotovo svakodnevno, više ga sluša starija populacija dok mlađa kao sredstvo informiranja najviše koristi internet a uočena je i povezanost slušanja radija i regije. Tako građani Sjeverne Hrvatske, odnosno Like, Istre i Primorja te Dalmacije radio slušaju više od zagrepčana i Slavonaca.

Većina slušatelja radija preferira glazbeni sadržaj nad govornim. Kada bi trebali podijeliti radijski program na glazbeni i govorni, građani bi u prosjeku 80% radijskog programa ispunili glazbenim sadržajima, a 20% govornim sadržajem.

Od govornog sadržaja na radiju, slušatelji u najvećoj mjeri vole slušati informativni program te tematske emisije, emisije vezane uz politiku, zdravlje, gospodarstvo i sl.

Osim ta dva sadržaja, 13,3% slušatelja navelo je sportske prijenose kao govorni sadržaj koji najviše vole slušati. Tematske emisije su sadržaj za koji je najveći udio slušatelja izjavio da ga nedostaje na radio programima. Osim tematskih emisija 12,3% slušatelja izjavilo je da nedostaje sportskih prijenosa.