Domoljubna koalicija kampanju je završila u minusu od četiri milijuna kuna Foto: VV arhiva

Izborna promidžba: U minusu svi osim koalicije Hrvatska raste

M.P./Varaždinske vijesti | 2.1.2016. u 08:19h | Objavljeno u Aktualno

Završna financijska izvješća pokazuju da su kampanju u minusu završili MOST nezavisnih lista (360.993 kune), koalicija Uspješna Hrvatska (37.370 kuna), ali i Domoljubna koalicija (čak četiri milijuna kuna). S druge strane, koalicija Hrvatska raste kampanju je završila s 12,50 kuna u plusu.

Prihodi te koalicije iznosili su 13,7 milijuna kuna, od čega su vlastita sredstva iznosila 11,2 milijuna kuna, a donacije 82.483 kune. Među poznatijim donatorima iz Varaždinske županije ističe se tek dožupan Alen Kišić s 1.000 kuna.

Domoljubna koalicija raspolagala je pak s 11,4 milijuna kuna prihoda, od čega su 4,1 milijun kuna bila vlastita sredstava, a donacije 7,3 milijuna kuna. Među donatorima bili su Veterinarska stanica Varaždin (37.100 kuna) i tvrtka Grafičar (25.000 kuna), ali i Goran Kaniški i Marin Bosilj sa po 1.000 kuna, Mirko Magić, Marijan Kostanjevac, Siniša Jenkač i Anđelko Stričak sa po 2.000 kuna te Josip Križanić s 5.000 kuna i Nenad Horvatić s 10.000 kuna.

MOST je tijekom predizborne kampanje prihodovao 816.518 kuna, od čega su 337.518 kuna bile donacije. Među donatorima s 5.000 kuna bila je i tvrtka PIPROM, inače u vlasništvu supruge Roberta Podolnjaka.

Prihodi koalicije Uspješna Hrvatska iznosili su 1,4 milijuna kuna, od čega su 571.146 kuna bile donacije. Među donatorima bile su tvrtke Coning (17.000 kuna) i Crtorad (1.487 kuna), a izdašan je bio i Darko Hrenić (16.600 kuna).

Više pročitajte u idućem broju Varaždinskih vijesti