Habijan: U Varaždinu biciklističke staze ne vode nikud

Napisao/la: Varaždinske vijesti -

- Uključujemo Varaždin i gradsku jezgru, uz druge pješačke zone, otvaramo biciklistima - izjavio je Damir Habijan, kandidat HDZ-a za gradonačelnika Grada Varaždina na konferenciji za novinare koja se održala danas na Trgu kralja Tomislava, popularnom varaždinskom Korzu, govoreći o ograničenju vožnje biciklima po centru grada.

- Centar grada treba prije svega prepustiti pješacima i biciklistima. Promet biciklima treba dozvoliti u cijelom gradu, ali u pješačkoj zoni ograničiti na brzinu pješaka - dodao je Habijan.

Napomenuo je da je Varaždin kao grad koji je imao najveći broj bicikala po stanovniku u Republici Hrvatskoj i grad kojem je bicikl jedan od simbola, danas grad koji se ističe nebrigom o svojim biciklistima. Najavio je da će varaždinski bicikli, uz njegov program, kojim će se povećati mjere predostrožnosti, vratiti svoju slavu i prepoznatljivost.

- Varaždin ne izdvaja posebna sredstva za biciklističku infrastrukturu, a sve što je napravljeno, odnosi se na izgradnju i obilježavanje biciklističkih staza u okviru rekonstrukcije pojedinih prometnica i javnih površina, primjerice Kapucinski trg. Pritom te biciklističke staze ne vode nikud, nego završavaju iza sljedećeg zavoja. Za sjednicu Gradskog vijeća imamo spreman Prijedlog odluke o izmjenama i dopunama Odluke o uređenju prometa na području Grada Varaždina kojim ćemo tražiti uvođenje dopuštenja za promet biciklima na području pješačke zone - istaknuo je Habijan.

U programu HDZ-a, naglasio je, razrađeni su konkretni prijedlozi stvaranja boljih uvjeta biciklistima, prema kojima svaka rekonstrukcija prometnice mora obuhvatiti uređenje biciklističkih i pješačkih staza.

- Strategija razvoja biciklističkog prometa u Varaždinu trenutno ne postoji, kao ni strategija razvoja prometa. Strategija razvoja biciklističkog prometa mora biti dio Strategije planiranja javnim prostorom čiji je cilj stvaranje funkcionalnog, ugodnog, održivog, zdravog i atraktivnog javnog prostora u kojem forma služi funkciji, a građani zadovoljavaju svoje životne potrebe. Poučen tuđim primjerima, smatram da je moguće sredstvima EU fondova i iz ostalih izvora osigurati između 50 i 100 eura per capita koji će se, ne računajući sredstva izgradnje i rekonstrukcije prometnica, uložiti neposredno u razvoj biciklističkog prometa i infrastrukture u razdoblju od pet godina. Pozivam sve građane da izađu na izbore i da 21. svibnja svi zajedno uključimo Varaždin. Ovaj grad zaslužuje bolje. Želimo da svi putovi vode u Varaždin, a ne da besmisleno završavaju iza sljedećeg ugla kao naše biciklističke staze - zaključio je Habijan.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.