S učenicima iz Ljutomera toplički učenici obilježili Dan Europe

J.Š./Varaždinske vijesti | 14.5.2019. u 10:11h | Objavljeno u Društvo

Budući da su toplički osmaši iz OŠ Antuna i Ivana Kukuljevića odlaskom na terensku nastavu u Ljutomer obilježili, sa slovenskim učenicima, Europski dan jezika,  9. svibnja u Varaždinskim Toplicama  ostvaren je novi susret. Tada su slovenski učenici posjetili Varaždinske Toplice i obilježili s domaćinima Dan Europe.

Učiteljica njemačkog jezika Mara Malenica zaželjela je dobrodošlicu gostima iz OŠ Ivana Cankarja iz Ljutomera i predstavila plan rada, a potom je slijedilo izlaganje topličkih osmaša kojim su ljutomerskim učenicima predstavili svoju školu, grad Varaždinske Toplice i Republiku Hrvatsku.

Nakon izlaganja učenici su bili podijeljeni u tri skupine i za njih je bila organizirana radionica "Matematičko putovanje mojim gradom" koju su pripremili učiteljica matematike Nevenka Bareta i učitelj matematike Zlatko Čmigović. Rješavajući matematičke zadatke, učenici su upoznavali kulturno - povijesne znamenitosti Varaždinskih Toplica, a poslije su prošetali Toplicama uz stručno vodstvo predsjednice Turističke zajednice i pronalazili lokalitete koje su označavali na karti tijekom radionice. Vidjeli su i ostale znamenitosti Toplica, a posjetili su i Zavičajni muzej Varaždinske Toplice kojim ih je provela ravnateljica muzeja.

Prigodno, uz Dan Europe, ravnateljica muzeja pokazala im je mramorni reljef koji prikazuje Europu na biku, a jedan je od vrednijih nalaza s lokaliteta Aquae Iasae u Varaždinskim Toplicama. Inače, toplička i ljutomerska osnovna škola zajedno sudjeluju u projektu Erasmus+, a voditeljica projekta u topličkoj školi je učiteljica njemačkog jezika Mara Malenica koja je i dogovorila ovo druženje. Svi sudionici složili su se kako su ovakvi susreti izvrsna prigoda za upoznavanje susjedne europske države, razmjenu iskustava i uspoređivanje različitih odgojno - obrazovnih sustava, stoga je dogovorena daljnja suradnja.

20190509_114100.jpg

20190509_091644.jpg

20190509_110001.jpg