NASA objavila snimku polarne svjetlosti na Jupiteru, koju je zabilježio teleskop Hubble

| 3.7.2016. u 20:50h | Objavljeno u Društvo

NASA  je objavila snimku polarne svjetlosti na Jupiteru, koju je zabilježio teleskop Hubble.Fotografije prikazuju polarrnu svjetlost, a taj nestvarno lijep prizor zabilježen je na Jupiteru kamerom teleskopa Hubble neposredno prije dolaska NASA-ine letjelice Juno. Ona bi, u ponedjeljak trebala stići u Jupiterovu orbitu i u svemiru provesti godinu dana, snimajući tu najveću planetu u Sunčevom sustavu, piše CNN.

“Ove aurore su vrlo dramatične i među najaktivnijima koje sam ikad vidio”, rekao je Jonathan Nichols s britanskog sveučilišta Leicester i voditelj studije. Inače ta polarna svjetlost površinom je veća od Zemlje te nekoliko stotina puta svjetlija od zemaljske aurore borealisi, piše The New York Times

.Letjelica Juno omogućit će znanstvenicima da detaljnije prouče ovu pojavu, a Jupiter ju je na taj način pozdravio prekrasnim vatrometom.Jupiter je od ranije poznat po živopisnim olujama, ali zbog njegovoga snažnog magnetskog polja možemo uočitii spektakularnu svjetlost na polovima planeta. Polarna svjetlost nastaje kada čestice koje posuduju veliku energiju prodru u atmosferu u blizini magnetskih polova i ujedine se s atomima plina.