Na 3. Međunarodnoj konferenciji CRODMA-e o umjetnoj inteligenciji u marketingu

Napisao/la: Varaždinske vijesti -
Na 3. Međunarodnoj konferenciji CRODMA-e o umjetnoj inteligenciji u marketingu Foto: Ilustracija

"Umjetna inteligencija u marketingu" tema je 3. Međunarodne znanstveno-stručne konferencije CRODMA 2018. koja će se održati u Varaždinu, u hotelu Turist, 12. listopada.

Konferenciju organizira CRODMA Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing u suradnji s Fakultetom organizacije i informatike Varaždin s osnovnim ciljem povezivanja znanstvenika i stručnjaka kojima je marketinška teorija i praksa u fokusu pozornosti.

Gosti predavači bit će Igor Tomičić (FOI – Laboratorij za umjetnu inteligenciju) koji će održati predavanje "Umjetna inteligencija: Popularne zablude", Vedran Petranović (Direct media) s predavanjem "Kada dati priliku umjetnoj inteligenciji u digitalnom marketingu?" i Bogdan Okreša Đurić (FOI – Laboratorij za umjetnu inteligenciju) s predavanjem "Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?".

Sudionike konferencije će uvodno pozdraviti Predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing Izv.prof.dr.sc. Damir Dobrinić i Dekan Fakulteta organizacije i informatike u Varaždinu prof.dr.sc. Neven Vrček.

Facebook komentari
Komentari ispod članaka ni na koji način nisu stavovi uredništva Varaždinskih vijesti te su za njih odgovorni isključivo čitatelji. Ističemo kako je stav redakcije da je zabranjeno vrijeđanje, govor mržnje te poticanje diskriminacije na osnovi rase, etničke pripadnosti, boje kože, spola, jezika, vjere, dobi, rodnog identiteta ili spolne orijentacije. Svi komentari za koje uredništvo procijeni da su neprikladni bit će obrisani, a njihovi autori prijavljeni nadležnim tijelima.

Varaždinske-vijesti.hr koriste kolačiće (eng. Cookies) radi pružanja što boljeg korisničkog iskustva. Ako nastavite koristiti ovu web stranicu prihvaćate korištenje kolačića.