U 2015. IKEA Grupa prihodovala 32,7 milijardi eura

M.P./Varaždinske vijesti | 10.12.2015. u 10:13h | Objavljeno u Aktualno

U tekućoj poslovnoj IKEA Grupa ostvarila je neto dohodak u iznosu od 3,5 milijarde eura. U odnosu na prošlu godinu, ukupan promet porastao je za 11,2 posto te iznosi 31,9 milijardi eura. Zajedno s prihodima od najma u trgovačkim centrima, ukupni prihodi IKEA Grupe iznose 32,7 milijardi eura (+11,5 posto).

- U godini koja je iza nas ostvarili smo odlične rezultate, a mnogo smo uložili u održivost, bolju ponudu te dostupnost naših proizvoda - naglasio je Peter Agnefjäll, predsjednik i CEO IKEA Grupe povodom objave financijskih rezultata i izvješća o održivosti za PG 2015.

Rastu prometa najviše su doprinijele postojeće IKEA robne kuće, a na dobre rezultate bitno su utjecala i novootvorena tržišta te online ekspanzija. Njemačka je ove godine ostvarila rekordne rezultate, dok se na tržištima Južne Europe primjećuje pozitivan pomak. Sjeverna Amerika nastavlja pozitivno poslovati, a Južna Koreja kao novootvoreno tržište poslovala je iznad očekivanja.

Dobre financijske rezultate IKEA Grupa će i ove godine podijeliti sa svim zaposlenicima i nagraditi ih sa ukupno 105 milijuna eura kroz program “Tack!”. Od kada je prije dvije godine uveden program “Tack!”, zaposlenicima je ukupno dodijeljeno 305 milijuna eura.

Pozitivni rezultati i rast omogućit će IKEA Grupi jačanje osnovnog poslovanja ulaganjem u IKEA robne kuće, u razvoj online kanala i novih formata maloprodaje te u dostavne centre. IKEA će također nastaviti kontinuirano ulagati u obnovljive izvore energije, ali i asortiman proizvoda koji umanjuju čovjekov utjecaj na okoliš.

- Naša je vizija stvoriti bolji svakodnevni život za što veći broj ljudi i odlučni smo u namjeri da pozitivno utječemo na ljude i planet. Zato želimo da naše poslovanje bude potpuno održivo, transformiramo ga i dižemo svoj glas povodom hitnih pitanja kao što su klimatske promjene - pojasnio je Agnefjäll.

Uz pozitivan pomak u poslovanju, Izvješće o održivosti IKEA Grupe za PG 2015 pokazalo je i značajan napredak tvrtke u ostvarenju ciljeva Strategije o održivosti “Pozitivni za ljude i planet”, s posebnim naglaskom na mjere povodom klimatskih promjena.

Označeno u