Hrvatske ceste u potpunosti financiraju radove vrijedne 5,1 milijuna kuna (s PDV-om) Foto: Krešimir Đurić

DOZNAJEMO Zbog oštećenja, postojala opasnost od rušenja nadvožnjaka u Ul. Vilka Novaka?!

| 11.4.2018. u 08:14h | Objavljeno u Aktualno

Zbog velikih oštećenja na nadvožnjaku u Ulici Vilka Novaka u Varaždinu, uslijed kojih je postojala opasnost i od rušenja pojedinih dijelova konstrukcije, Hrvatske ceste odlučile su se na njegovu kompletnu sanaciju, odnosno obnovu. Radi toga, od kraja prošlog tjedna obustavljen je i promet nadvožnjakom, koji je preusmjeren na okolne prometnice.

Kako nam pojašnjava Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta u čijoj je nadležnosti spomenuti nadvožnjak, projektom sanacije utvrđeni su zahvati radi obnove betonskih dijelova upornjaka, stupova, naglavnica, nosača rasponske konstrukcije, pješačkog hodnika i vijenca.

- Uz to, uredit će se i oborinska odvodnja te hidroizolirati ploče, a zamijenit će se i rubnjaci, prijelazne naprave i metalne ograde te asfaltni kolnik na voznim trakama i pješačko-biciklističkoj stazi. Također, zamijenit će se oštećeni ležaj te će se urediti čunj i pokos oko upornjaka - pojašnjava Pajić.

Radovi su nužni, kako naglašava, zbog pojave velikih oštećenja dijelova konstrukcije nadvožnjaka koja mogu dovesti do narušavanja stabilnosti, a time i mogućeg rušenja dijelova konstrukcije nadvožnjaka.

- To bi prouzročilo zatvaranje na duži rok od predviđenog za sanaciju, a time i trajnije preusmjeravanje prometa na područje gradskih ulica ili odvijanje prometa prema za sanaciju projektiranom i uspostavljenom režimu regulaciju prometa - napominje glasnogovornica Hrvatskih cesta koje u potpunosti financiraju radove vrijedne 5,1 milijuna kuna (s PDV-om).

Na pitanje zašto je za izvođenje radova izabran travanj, odnosno svibanj, a ne ljetni mjeseci kada je manje prometa, glasnogovornica ukazuje da su radovi ugovoreni još krajem 2017., ali nisu mogli započeti zbog vremenskih uvjeta, odnosno duljeg zimskog razdoblja i niskih temperatura.

- Izvođenje radova planirano je upravo u ovo vrijeme kako bi se do lipnja izvela većina radova za koje su u tom razdoblju tehnološki najpovoljniji uvjeti. Preko nadvožnjaka dnevno prema PGDP (prosječni godišnji dnevni promet) prolazi više od 15.000 vozila/dan i nema bitne razlike u odnosu na ljetno razdoblje - napominje Pajić.

Inače, zbog izraženih kolotraga na kolniku rasponske konstrukcije, kao i oštećenja prijelaznih naprava, na nadvožnjaku su od 2015. do danas u sklopu radova redovnog održavanja popravljane prijelazne naprave, ali i asfaltni kolnik uklanjanjem kolotraga i denivelacija te polaganjem novog završnog (habajućeg) sloja asfalta.

Označeno u